دستگاه آنالایزر دی اکسید کربن

دستگاه نمایشگر میزان آلایندگی دی اکسید کربن برای مراکز عمومی مثل مدارس، کتابخانه ها، اداره ها، مراکز درمانی و آزمایشگاه ها جهت اطمینان از کیفیت هوا برای کارکنان، مراجعه کنندگان و بیماران طراحی شده است. در منازل نیز می توان این دستگاه را برای اطمینان از کیفیت هوای خانه و تهویه مناسب استفاده کرد. این دستگاه دارای سنسور دائمی بوده و از دقت و کارایی فوق العاده، عدم نیاز به کالیبراسیون، عدم نیاز به مواد مصرفی، ارتباط هوشمند با گوشی های موبایل برخوردار می باشد.

انواع دستگاه خلوص سنج اکسیژن

دستگاه آنالایزر اکسیژن التراسونیک
دستگاه خلوص سنج اکسیژن
تجربه کاربری فوق العاده (بدنه محکم با قابلیت کار در شرایط محیطی سخت، عملکرد دقیق، کاربری آسان در محیط های گوناگون پزشکی، خانگی و صنعتی)
امکانات جانبی منحصر بفرد (اندازه گیری فلو، دما و عمر باتری)
منبع تغذیه قابل شارژ (نیازی به باتری نیست)
سیستم هوشمند امکان اتصال بی سیم به گوشی همراه (گوشی های اندروید و آیفون)
طراحی ظاهری جذاب با قابلیت استفاده در سامانه های مختلف و تجهیزات ثابت و متحرک
استفاده از تکنولوژی پیچیده التراسونیک ویژگیهای زیر را برای دستگاه خلوص سنج اکسیژن فراهم کرده است:
پایداری اندازه گیری و عدم نیاز به کالیبراسیون
عدم بکارگیری قطعات مکانیکی لذا طول عمر بیشتر دستگاه
عدم نیاز به مواد مصرفی و بدون هزینه جانبی
عاری از مواد شیمیایی و در نتیجه سازگار با محیط زیست

یکی از مزیت‌های مهم این خلوص‌سنج سیکل اندازه‌گیری 5 ثانیه‌ای و زمان اندازه‌گیری کمتر از 2 ثانیه آن است، این مزیت امکان اکسیژن‌سنجی را در کمترین زمان و با عالی‌ترین کارایی برایتان فراهم خواهد ساخت. دمای کارکرد ایده‌آل این خلوص‌سنج 5 تا 25 درجه سانتیگراد بوده که حداکثر 0 تا 60 درجه سانتیگراد را هم پاسخگو می‌باشد. جنس محفظه این دستگاه پلی کربنات بوده و نوع سنسور آن الکترو شیمیایی می‌باشد، با این اوصاف می‌توانید با خیالی آسوده آنرا خریداری نمائید . یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های اساسی مصرف‌کنندگان خلوص‌سنج کالیبراسیون پیچیده این دستگاه‌هاست، خلوص‌سنج اکسیژن اکسی‌متر با قابلیت کالیبراسیون آسان از این قاعده مستثنی است.

نوشته دیگر :   ادوبی فتوشاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

کارکرد این دستگاه در حدی ساده است که عملکرد آن تنها توسط دو کلید تعریف گردیده، کلید قرمز جهت خاموش و روشن کردن دستگاه و کلید آبی جهت کالیبراسیون می‌باشد. انجام صحیح کالیبراسیون، جهت اطمینان از صحت و دقت کار تجهیزات مورد سنجش و از بین بردن ریسک ایمنی آنها امری حیاتی است. برای کالیبراسیون کافیست در هوای آزاد کلید آبی را فشار داده و دستگاه را روی 95/20 درصد تنظیم نمائید، البته فراموش نکنید پس از هر بار استفاده و تست، با دمنده هوا و فشار کم مسیر را پاکسازی کنید. با کمک کالیبراسیون ساده این دستگاه می‌توانید عملکرد دستگاه‌هایتان را در حدی متعادل نگه داشته و بهره‌وری آن را بهینه نمائید.

 

– دارای قابلیت اندازه‌گیری دقیق و قابل اطمینان خلوص اکسیژن تا 100 درصد

– بسیار دقیق و دارای حساسیت بالای 01/0 درصد

– عملکرد بسیار سریع با سیکل اندازه‌گیری 5 ثانیه‌ای و زمان اندازه‌گیری کمتر از 2 ثانیه

– کالیبراسیون دستی و بسیار آسان