انتقال کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان را می‌توان استارت انتقال ستاره‌های فوتبال اروپا در عربستان دانست. این بازیکن بعد از پیدا کردن اختلاف با اریک تن هاخ؛ سرمربی منچستر یونایتد وعدم علاقه سایر تیم‌های بزرگ اروپایی، سرانجام تصمیم گرفت به فوتبال عربستان سعودی برود. اما بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند که به بدانند مالکان سرمایه دار فوتبال این کشور برای راضی کردن این شخص به حضور در کشور خود چه امکاناتی برای او فراهم کرده اند؟ اگر قصد دارید درباره جرئیات زندگی رونالدو در عربستان سعودی را بدانید، این مطلب را از دست ندهید. ما به عنوان کارشناسان سایت آسمونی، در ادامه مطلب صفر تا صد این موضوع را خدمت شما شرح می‌دهیم.

زندگی شاهانه رونالدو در عربستان سعودی

قطعا حاکمان ثروتمند تیم النصر عربستان برای مجاب کردن این فوق ستاره دنیای فوتبال کار راحتی نداشتند. آن‌ها باید از نظ ر امکانات و مسائل مالی به خوبی رونالدو را برای تعویض محل زندگی و محل بازی خود مجاب می‌کردند. او تا به امروز در کشور عربستان سعودی تجربه حضور در مجلل‌ترین اقامتگاه‌ها را داشته است. امکانات رفاهی درجه یک نیز دیگر مصداق تعهد سعودی‌های متمول برای راضی کردن رونالدو می‌باشد. بنابراین این می‌توان دریافت که او فقط در دنیای فوتبال پادشاه نیست.

محل زندگی رونالدو در عربستان

او هم اکنون ساکن سراچه پادشاهی هتل فورسیزنز شهر ریاض سکونت دارد. طبیعی است که وقتی کریس رونالدو باشید، زندگی شاهانه شما هم باید درشان و کلاس رونالدو باشد. او همان ابتدای کار درخواست ۱۷ سوئیت در برج هتل فورسیزنر را برای خود و اطرافیان و البته خانواده‌اش مطرح کرده است. رونالدو خودش برای اقامت به سراغ سوئیت اصلی یعنی محلی در هتل ریاست جمهوری رفته است. مجلی بسیار مجلل و برخوردار از یک اتاق نشیمن، دفتر رسانه‌ای و… که در ماه هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار برای این اقامتگاه می‌شود.

نوشته دیگر :   شناخت حقوق طرفین رابطه استیجاری اماکن تجاری در صورت انتقال منافع به شخص ثالث

آیا رونالدو به فکر مال دنیا است؟

او بیشتر از مال و ثروت به دنبال اندوختن تجربه است. او هم اکنون در ۳۹ سالگی تجربه حضور در شهر‌های لیسبون، مادرید، منچستر و حالا ریاض را در کارنامه خود دارد. محل اقامت او در عربستان از دو استخر بزرگ و مجلل که کاملا اندازه استخر‌های المپیک هستند بهره می‌برد. همچنین یک زمین فوتبال نیز در این محوطه درنظر گرفته شده است. برای افزایش دارایی‌های کریستیانو رونالدو یک شرکت شناخته شده معماری به نام MANSIONISTI ورود کرده است.

این شرکت برای افزایش دارایی‌های این فوق ستاره دنیای فوتبال از هوش مصنوعی کمک گرفته است. تلاش این شرکت این است که به مجموعه دارایی‌های رونالدو یک جواهر اضافه کند. این ویلا تمام آنچه برای دلسرد نشدن رونالدو از محل زندگی لازم است را دارا می‌باشد. به طوری که نمایی بیرونی آن سرشار از اصول زیبایی‌شناسی مدرن را در خود داراست و امکانات رفاهی و تفریحی موجود در آن به خوبی انگیزه تداوم اقامت به رونالدو را می‌دهد.

رونالدو فقط محل بازی خود را عوض نکرد!

او علاوه بر تیم فوتبال، قاره محل زندگی خود را نیز عوض کرد و به همراه همسر و فرزندانش به این کشور ثروتمند آسیایی آمد. او در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۲۱۳ میلیون دلار در سال به جمع زردپوشان متمول فوتبال عربستان سعودی پیوست. گفته می‌شود که این قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۵ ادامه دارد.

وقتی عربستان سعودی قوانین خود را ندید می‌گیرد!

حتما می‌دانید که در عربستان سعودی به عنوان یک کشور اسلامی چقدر قوانین برای زوج‌های غیرمتاهل سخت گیرانه است. با این حال در خاورمیانه از رونالدو و همسرش استقبال گرمی به عمل آمده است. نشریه موندو دپورتیو اطلاع داده که دولت عربستان سعودی برای بازدید اختصاص رونالدو و همسرش از پارک اطراف ریاض، درب‌هایش را به روی عموم بسته است. تا جایی که پارتنر عاطفی کریستیانو رونالدو یعنی جورجینیا، از این تجربه دلپذیر یک پست اینستاگرامی هم ثبت کرده است.

نوشته دیگر :   فن سانتریفیوژ چیست و چه کاربردی دارد؟

از طرف دیگر رونالدو نیز روی خوشی نسبت به سنت‌های عربستان سعودی نشان داده است. به طوری که با لباس‌های سنتی این کشور بارها دیده شده و درحالی که لباس ثوب سفید را برتن داشت، در جشن تاسیس پادشاهی عربستان سعودی شرکت کرد. همچنین جورجینیا هم در این جشن شرکت کرد و با پوشیدن عبای سیاه، اعتبار این لباس را افزایش داد. می‌توان تصمیم رونالدو برای پیوستن به فوتبال عربستان را یک اتفاق مهم و یک بسترسازی ویژه تلقی کرد. چرا که بعد از او شمار بسیاری از دیگر ستاره‌های فوتبال اروپا هم به این کشور برای حضور در فوتبال باشگاهی سفر کردند. از کریم بنزما و نیمار گرفته تا جردن هندرسون و…